Hakemusliitteet

Hakemusliitteet -palvelun kautta voi kirjautumatta mm. palkanlaskijat, sidosryhmät, JHL:n aluetoimistot- ja yhdistykset lähettää jäsenten päivärahahakemusten käsittelyyn tarvittavat liitteet ja hakemuksetkin. Jäsenen tulee pääsääntöisesti lähettää päivärahahakemukset sekä liitteet työttömyyskassaan eWertti Nettikassan kautta.

Jäsenmaksun perintäsopimuksia ei voi lähettää Hakemusliitteet-palvelun kautta, vaan ne tulee lähettää Julkisten ja hyvinvointialojen liittoon.

HUOM. Henkilötunnuksen pitää olla hänen kenen liitettä tai hakemusta ollaan lähettämässä, jotta liite tai hakemus tulee perille, ei esim. palkanlaskijan.

Sähköpostiosoitetta käytetään vain vahvistusviestin toimittamiseen sähköpostitse, sitä ei tallenneta tietojärjestelmiimme.

Voit liittää liitetiedoston, joka on .jpg, .png, .gif, .tiff tai .pdf -muodossa. Liitteen tiedostokoko voi olla maksimissaan 5 megatavua. Yhteys on suojattu ja lähetetty liite tulee suoraan hakemuksen käsittelijälle työjonoon.

Emme pysty vastaanottamaan salasanasuojattuja dokumentteja. Otathan esimerkiksi kuvan salasanasuojatusta dokumentista ja lähetät kuvatiedoston liitteeksi.

Ole hyvä ja valitse mitä asiakirjaa ole lähettämässä