Kysyimme asiakkailtamme miten olemme koronakriisin keskellä onnistuneet.
JHL työttömyyskassan asiakkaat antoivat Kriisiajan tutkimuksessa työttömyyskassansa palveluista arvosanan 4,17 (1= huono ja 5=Erinomainen), mitä voidaan pitää todella hyvänä arvosanana. Kiitokset siitä!
Koronakriisin aikana toimintaympäristö on ollut erittäin haastava. Työttömyyskassaan saapuneet hakemusmäärät ovat olleet moninkertaiset normaaliin verrattuna. Tästä huolimatta jäsenet ovat kokeneet maksatuksen ja palveluiden toimineen. Oli ilahduttavaa todeta myös se, että jäsenet ovat kokeneet JHL:n tarjonneen riittävästi tietoa työelämästä ja työttömyysturvasta (arvosana 4,08). Kriisiajan tutkimuksella halusimme palautetta siitä ovatko 2019 tehdyn tutkimuksen perustella toteutetut kehittämistoimet olleet tuloksellisia. Vastaajista suuri osa koki palveluiden parantuneen entisestään.
Toukokuun lopulla päättyneen Kriisiajan tutkimuksen toteutti Onway Oy. Tutkimukseen vastasi 969 JHL työttömyyskassan kanssa viimeisen puolen vuoden aikana asioinutta jäsentä.
Työttömyyskassa kiittää kaikkia tutkimukseen vastanneita!