JHL:n työttömyyskassan uusi Chat-palvelu ja virtuaaliavustaja Elsa apunasi nettisivuillamme

JHL:n työttömyyskassan bottiperhe kasvaa viikolla 45

Keväällä hakemusten esikäsittelyssä aloittanut Esteri-Botti on saanut kaverikseen virtuaaliavustaja Elsan, joka aloittaa  viikolla 45 työt.  Alkuun Elsa-Botti harjoittelee virtuaaliavustajan tehtäviään työttömyyskassan nettisivuilla usein kysyttyjen kysymysten parissa.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi virtuaali Elsan avulla, ovat asiakaspalvelun kollegat Elsan seurana vastaamassa chatissa palveluaikojen puitteissa klo 10-14 välillä. Chat-palvelu on tavoitettavissa, mikäli työttömyyskassan sivuilla näkyy  ”Avaa Chat”-painike.

Muistathan, että pystymme neuvomaan chatissa vain yleisellä tasolla tuleviin kysymyksiin tietosuojan vuoksi. Ethän siis kirjoita henkilökohtaisia tietojasi chattiin oman tietosuojasi vuoksi. Henkilökohtaista neuvontaa saat edelleen eWertti Nettikassan viestintä-osiossa tai soittamalla henkilökohtaiseen puhelinpalveluumme.

Elsalle tullaan opettamaan uusia kysymyksiä ja vastauksia ja kehitämme Elsan osaamista päivittäin. Näin saamme laajennettua tavoitettavuuttamme ympärivuorokautiseksi ja Elsa auttaa saamaan kysymykseesi vastauksen mihin kellon aikaan tahansa.

Piakkoin Elsa  vastailee usein kysyttyihin kysymyksiin myös ruotsiksi.