Siirry sisältöön
Ewertti eAsioinnissa on 15.2. klo 18 - 16.2. klo 6 ja 16.2. klo 14-17 huoltokatkot, joiden aikana Ewertti ei ole käytössä.

Miksi jatkohakemustani ei ole käsitelty, vaikka käsittelytilannepalvelun mukaan käsitellään jo omaa hakemustani seuraavaa päivää?

Jos sinulle on maksettu jotakin tuloa hakemallasi ajalla tai työnantajasi on tehnyt tulorekisteriin jonkun ilmoituksen ja kassa on saanut siitä tulorekisterin kautta tiedon, niin hakemus on ohjautunut soviteltavaksi jatkohakemukseksi. Tällöin käsittelytilannetta tulee seurata soviteltavien jatkohakemusten aikataulun mukaisesti. Kannattaa siis tarkistaa itse, onko työnantajasi tehnyt tulorekisteriin jonkun ilmoituksen, joka osuu hakemallesi hakujaksolle.

Huomaathan, että sillä ei ole merkitystä, milloin työ on tehty. Ainoastaan palkanmaksupäivällä on merkitystä, jos se osuu hakemallesi ajalle.