Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa

- Hyvinvoinnin tekijöiden oma työttömyyskassa -

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ja JHL:n työttömyyskassa ovat valmistaneet retrohenkisen piirrosanimaation, joka kuvaa nuoren ensi askeleita työelämässä. Pahimmillaan siellä pätevät viidakon lait, ellei työelämän tulokas tiedä ja tunne oikeuksiaan ja velvollisuuksiaan. JHL:n asiana on jäsentensä oikeuksien edistäminen ja puolustaminen. Author : JHLviestii

JHL:stä saat turvaa työelämässä ja sen katkoksissa. JHL:n työttömyyskassa on hyvinvoinnin tekijöiden oma työttömyyskassa, joka tarjoaa jäsenilleen ajanmukaiset palvelut ja joustavan etuuksien maksatuksen. Sen palveluksessa on yli 60 työttömyysturvan ammattilaista.

JHL:n työttömyyskassan toimitilat sijaitsevat Helsingissä, maan suurimpiin kuuluvan ammattiliiton, Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n yhteydessä. Työttömyyskassan johtajana toimii Pasi Koskinen.

Poikkeus työttömyyskassan puhelinpalvelussa jatkuu

1.4.2015

Työttömyyskassan puhelinpalvelun päivystysaika ajalla 2.4.-23.4.2015 on torstaisin klo 9-11. Muina päivinä puhelinpalvelussa vastataan puheluihin normaalisti klo 9-15 välisenä aikana.

Työttömyyskassan käsittelyajat ovat lyhentyneet alkuvuodesta. Puhelinpalveluajan lyhentämisellä pyritään kuitenkin edelleen parantamaan hakemusten käsittelytilannetta. Mahdollisesta puhelinpäivystyksen poikkeuksen jatkumisesta tiedotetaan erikseen.

Hakemusten yleistä käsittelytilannetta voi seurata nettisivujen kautta kohdasta Käsittelytilanne. Myös eWertti Nettikassa ja eEmeli Puhelinkassa toimivat normaalisti.