Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa

- Hyvinvoinnin tekijöiden oma työttömyyskassa -

/files/images/tyottomyyskassa/perusopas_2015__1_.jpg : 154Kb

JHL:n työttömyyskassan tuottama Työttömyysturvan perusopas vuodelle 2015 on valmistunut.
Painettuna versiona opas ilmestynee huhtikuun loppupuolella, mutta voit lukea opasta jo nyt klikkaamalla kuvaa.

Perusoppaaseen on koottu kaikki ajantasaiset tiedot liittyen päivärahan ja vuorottelukorvauksen hakemiseen.

Työttömyyskassan puhelinpalveluaikaan muutos

7.5.2015

Työttömyyskassan henkilökohtainen puhelinpalvelu vastaa toistaiseksi ma-pe klo 9-14.

Olemme tyytyväisiä siitä, että jäsenet ovat siirtyneet käyttämään sähköisiä palveluja sekä niihin liittyviä viestivälineitä. Kassalle eWertti Nettikassan kautta lähetettyjen viestien määrä lisääntyi vuonna 2014 edellisvuoteen 2013 verrattuna noin 25%.

Tähän palveluhaasteeseen pyrimme nyt vastaamaan kohdistamalla resursseja viesteihin vastaamiseen, jotta vastaaminen olisi riittävän nopeaa ja palvelutaso varmistettaisiin myös viesteihin vastaamisen osalta. Sähköisten palvelujen sekä niihin liittyvien viestivälineiden käyttö on nykypäivää ja jäsenet odottavat niihin vastaamisen olevan nopeaa.

Emme tietenkään unohda henkilökohtaisen puhelinpalvelun merkitystä vaan olemme edelleen tavoitettavissa arkipäivisin klo 9-14. Henkilökohtaisen puhelinpalvelun aikaa muutetaan siten, että siitä on mahdollisimman vähän haittaa ja siksi puhelinaika lyheneekin vain iltapäivän yhdellä tunnilla.

eWertti Nettikassa ja eEmeli Puhelinkassa palvelevat 24 h/vrk. eWertti Nettikassaan pääset JHL:n kotisivuilta. eEmeli Puhelinkassaan pääset soittamalla työttömyyskassan puhelinpalvelunumeroon 010 190 300.