Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa

- Hyvinvoinnin tekijöiden oma työttömyyskassa -

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ja JHL:n työttömyyskassa ovat valmistaneet retrohenkisen piirrosanimaation, joka kuvaa nuoren ensi askeleita työelämässä. Pahimmillaan siellä pätevät viidakon lait, ellei työelämän tulokas tiedä ja tunne oikeuksiaan ja velvollisuuksiaan. JHL:n asiana on jäsentensä oikeuksien edistäminen ja puolustaminen. Author : JHLviestii

JHL:stä saat turvaa työelämässä ja sen katkoksissa. JHL:n työttömyyskassa on hyvinvoinnin tekijöiden oma työttömyyskassa, joka tarjoaa jäsenilleen ajanmukaiset palvelut ja joustavan etuuksien maksatuksen. Sen palveluksessa on yli 60 työttömyysturvan ammattilaista.

JHL:n työttömyyskassan toimitilat sijaitsevat Helsingissä, maan suurimpiin kuuluvan ammattiliiton, Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n yhteydessä. Työttömyyskassan johtajana toimii Pasi Koskinen.

Työttömyyskassan puhelinpalvelussa poikkeuksia

25.2.2015

Työttömyyskassan puhelinpalvelun päivystysaika ajalla 26.2.-26.3.2015 on torstaisin klo 9-11. Muina päivinä puhelinpalvelussa vastataan puheluihin normaalisti klo 9-15 välisenä aikana.

Puhelinpalveluajan lyhentämisellä pyritään parantamaan hakemusten käsittelyä, jotta päivärahapäätökset saataisi mahdollisimman nopeasti tehtyä. Hakemusten yleistä käsittelytilannetta voi seurata nettisivujen kautta kohdasta Käsittelytilanne. Myös eWertti Nettikassa  ja eEmeli Puhelinkassa toimivat normaalisti.