Tule chattaamaan työttömyyskassan asiakaspalvelun kanssa!

Marraskuun alkupuolella avasimme uuden chat-palvelukanavan. Palaute onkin heti alkuun ollut hyvää ja moni on kokenut chatin nopeaksi ja helpoksi tavaksi asioida kanssamme. Myös virtuaaliavustaja Elsa aloitti nettisivuillamme samoihin aikoihin.

Elsa työttömyyskassan chatbotti palvelee 24h
Kuvituskuva virtuaaliavustaja Elsa

Marraskuun alussa kassassa aloitti uusi virtuaaliavustaja Elsa. Elsa on ollut ohjaamassa kassan nettisivuilla usein kysyttyjen kysymyksien äärelle nyt reilun kuukauden verran. Elsan kautta on etsitty apua ajankohtaisiin kysymyksiin. Eniten ohjauksia on ollut niin lomautusohjeisiin, verotukseen liittyvissä asioissa kuin yleiseen käsittelytilanteeseen liittyvissä kysymyksissä.

Chat palvelee nopeasti ja helposti – kokeile itse!

Samoihin aikoihin kassan nettisivuille tuli uusi palvelukanavamme chat. Kassan asiakaspalvelu on ollut vastaamassa chatissa asiakkaiden kysymyksiin palveluaikojen puitteissa maanantaista perjantaihin klo. 10 – 14. Chatissa on käyty tänä aikana yli 600 keskustelua.

Chatista saatu palaute on ollut hyvää: moni on kokenut chatin nopeaksi ja helpoksi tavaksi asioida kanssamme. Chatin kautta asiointi on tosiaan ollut nopeaa, sillä keskimääräinen vastausaika chatissa on ollut 36 sekuntia.

Chatissa emme pääse näkemään henkilökohtaisia tietojasi tietosuojan vuoksi, mutta pystymme hyvin auttamaan sinua yleisissä työttömyysturvaan sekä ansiopäivärahan hakemiseen liittyvissä kysymyksissä. Mikäli sinua mietityttää jokin asia esimerkiksi päivärahahakemuksen täyttämisessä, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään chatissa.

Tule siis rohkeasti kokeilemaan chattailya kanssamme!