Välttääksesi jonotusta puhelinpalvelussa, pyrithän selvittämään tilanteesi ensisijaisesti nettisivuiltamme. Jos sinut on lomautettu, luethan päivärahan hakuohjeet täältä

Työttömyyskassan toimintaan muutoksia 17.3.2020 lukien

Koronakriisin johdosta myös työttömyyskassan toimintaan tehdään muutoksia.

Työttömyyskassa valmistautuu koronaviruksesta johtuviin haasteisiin muun muassa työttömyyskassan henkilökunnan työaikoja porrastamalla. Paikalla oleva henkilökunta tulee tekemään ylitöitä, jotta päivärahat saataisi maksettua. Pahoittelemme hakemusten käsittelyssä ja päivärahan maksatuksessa tästä huolimatta mahdollisesti ilmeneviä viiveitä.

Koronakriisistä johtuen tiistaista 17.3. lähtien kassan puhelinpäivystystä muutetaan siten, että kassan henkilökohtaisessa puhelinpalvelussa vastataan jäsenten puheluihin ma-to klo 10-14. Päivystysaikaa voidaan joutua tarvittaessa muuttamaan  vielä lisää, jos koronaepidemian eteneminen sitä vaatii. Tiedotamme mahdollisista lisämuutoksista kassan verkkosivuilla, eWertti Nettikassassa ja kassan Facebook-sivuilla.

Lue lisää myös koronan vaikutuksesta ansiopäivärahan hakemiseen.