Kassalla on useita palveluja, joiden tarkoituksena on helpottaa ja sujuvoittaa päivärahan hakemista sekä omien tietojen päivittämistä ja seuraamista.
Kassan nettisivuille on koottu runsaasti tietoa erilaisista etuuksista ja monipuolisesti käytännön ohjeita päivärahan hakemisesta eWertti Nettikassan käyttämiseen. Sivuilta löydät myös toimintaohjeita erilaisissa tilanteissa toimimiseen – kuten mitä huomioida työsuhteen päättyessä, uuden osa-aikatyön alkaessa tai silloin, jos sinut lomautetaan.
Vaikka nettisivuilla on paljon tietoa, voi henkilökohtaisen palvelun saaminen välillä olla tarpeen. Kassalla onkin useita palveluja, joiden tarkoituksena on helpottaa ja sujuvoittaa päivärahan hakemista sekä omien tietojen päivittämistä ja seuraamista.
Joko olet kokeillut chattia?
eWertti Nettikassan kautta voit selata omia päivärahatietojasi, lähettää hakemuksesi ja tarvittaessa viestitellä suojattua yhteyttä käyttäen kassan kanssa. Hakemusliitteet-palvelun avulla voit ilman kirjautumista lähettää sähköiset liitteet suoraan hakemuksen käsittelijälle. Tämä on ehdottomasti suositeltavampi lähetystapa kuin sähköposti. Lisäksi liite tulee Hakemusliitteet-palvelun kautta lähetettynä nopeammin käsittelyyn.
Nettisivuillamme 24 tuntia vuorokaudessa päivystävä virtuaaliavustaja Elsa ohjaa sinut usein kysyttyjen kysymysten äärelle. Ihmiskollegat ovat Elsan apuna Chat-palvelussa maanantaista perjantaihin kello 9–14 vastailemassa yleisellä tasolla tuleviin kysymyksiin.
Chatissa käydään keskimäärin yli 600 keskustelua kuukaudessa ja yli 85 % saamastamme palautteesta on ollut positiivista: ”Paras palvelu koskaan, ja ilman jonottamista!” ”Sain asiaani nopean ja täsmällisen vastauksen.” ”Ystävällinen ja asiantunteva palvelu.”
Chat on suojaamaton, joten sitä kautta ei henkilökohtaisia tietoja pidä lähettää. Suurimpaan osaan asiakkaiden kysymyksistä pystytään onneksi löytämään vastaus ilman tunnistautumistakin! Joko olet kokeillut chattia?
Jos kuulut siihen porukkaan, joka tykkää hoitaa asiansa puhelimitse, et ole yksin. Puhelinpalvelustamme 010 190 300 saat henkilökohtaista palvelua maanantaista torstaihin kello 9–12. Asiakasneuvojamme vastaavat kuukausittain yli kahteen tuhanteen puheluun. Puhelinpalvelu on ruuhkaisimmillaan yleensä heti aamusta, kiireisimmät päivät ovat yleensä maanantai ja tiistai. Jos mahdollista, kannattaa siis soittaa loppuviikosta tai vasta kello 11 jälkeen.
Vinkki: Nettisivuillamme olevan Hakemusten käsittelytilanne -palvelun kautta näet kätevästi, minä päivänä kassaan saapuneet hakemukset ovat kulloinkin käsittelyssä ja voit sen perusteella arvioida oman hakemuksesi tilannetta.